Hidup Mewah Kerana Ditaja Kerabat Diraja, Lufya Tampil Buat Penjelasan Sebenar


Nama Lufya sememangnya tidak asing lagi dalam dunia hiburan tempatan. Baru-baru ini namanya tiba-tiba menjadi sebutan apabila digosipkan sedang hangat bercinta dengan seorang jejaka berketurunan kerabat diraja.

Gosip tersebut semakin hangat diperkatakan apabila Lufya telah memakai dan menggunakan barangan mewah termasuk beg tangan sekaligus mengiyakan gosip tersebut.

Terkini menerusi akhbar Kosmo, Lufya tampil beri penjelasan sebenar berhubung dakwaan tersebut. Katanya;

"Saya tidak faham mengapa orang mengaitkan saya dengan isu tersebut. Ibu bapa saya bukanlah daripada golongan berada tetapi saya sendiri yang berusaha keras mengumpul duit. Justeru, saya rasa tidak salah untuk menghadiahkan sendiri diri saya dengan barangan tersebut", - Pasalartis.blogspot.com

0 Response to "Hidup Mewah Kerana Ditaja Kerabat Diraja, Lufya Tampil Buat Penjelasan Sebenar"

Post a Comment