Penjelasan Sebenar Ayu Raudhah Isu Suami Bermain Cinta Di Whatsapp


Penjelasan Sebenar Ayu Raudhah Isu Suami Bermain Cinta Di Whatsapp - Akhirnya jawapan yang dinanti-nantikan ramai sudahpun diketahui. Pasalartis cuba mendapatkan jawapan menerusi blog Rotikaya, Ayu Raudhah kini tampil memberikan penjelasan sebenar disebalik insiden Weechat suaminya.

“Sebenarnya saya dah terima foto screenshot itu semalam daripada wanita bernama Miranda Kerr. Dia kata kawan dia yang sering berbalas mesej dengan suami saya”

“So, dia rasa bertanggungjawab nak bagitahu saya.Tapi saya terkejut bila hari ini semua media pula tahu hal ini. Cuma saya nak jelaskan bahawa itu bukan WeChat ID Zaquan. Malah, Zaquan menggunakan gambar lain dalam aplikasi WeChat dan saya pun tahu akaun WeChat Zaquan”

Ayu Raudhah juga tidak menolak kemungkinan ada pihak yang cuba memporak-perandakan rumahtangga mereka berdua. 

“Saya pun tak tahulah siapa yang buat semua ini. Tetapi, yang pasti perkara ini sedikit sebanyak beri kesan kepada rumahtangga saya. Mungkin saya akan ambil tindakan lanjut selepas ini”

Diharap segala persoalan sudahpun diperjelasakan dan pasalartis doakan semoga pasangan ini terus bahagia hingga ke akhir hayat -Pasalartis

0 Response to "Penjelasan Sebenar Ayu Raudhah Isu Suami Bermain Cinta Di Whatsapp"

Post a Comment