Jom Layan 16 Gambar Cun Adiela Safiyanni, Isteri Seorang Pemandu Lori


 Hmmm.. Viral sungguh jadinya kisah si puan cantik isteri kepada pemamdu lori yang tersebar luas di internet sejak kelmarin, kisahnya simple je.. bile si cik puan cantik Adiela Safiyanni ni enterframe foto dan suaminya di insta, folowers nya memberikan komen negatif yang mengangap kerana kecantikkan si isteri jadi mereka mentafsir bahawa suaminya mestilah seorang yang berkedudukan atau berstatus besar!!!

walhal di atas penerangan si isteri Adiela Safiyanni ni ternyata si suami hanyalah pemandu lori membalas kenyataan negatif folowers nya...pada posting ini kami ingin sangat sebenarnya melihat sama ada betul ke cantik si sang isteri ni? haaa kat sini kami provide kepada anda 16 Foto possing tercantik si Adiela Safiyanni di bawah :

















6 Responses to "Jom Layan 16 Gambar Cun Adiela Safiyanni, Isteri Seorang Pemandu Lori "

  1. kita dah buat dia rasa bongkak dan lebih berkuasa dari suami dia.. akan timbul rasa lebih dari suami dia.. kalau dia baca komen aku ni harap dia hilangkan rasa tinggi diri dari suami dia sbb syurga di bawah tapak kaki suami dan suami adalah ketua keluarga.. jgn hipokrit, mesti rasa itu muncul bila bergaduh atau masalah kewangan melanda.. hormat lelaki kau.. kurangkan gambar2 yang boleh membuat lelaki lain ghairah dan suami kau cemburu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. btl la kata saudara tu..tp kalau kata kita wujud rasa lebih berkuasa ..rasa bongkak..kita sbg manusia xbole judge pe dlm hati manusia lain..dia ni model pakaian muslimah..gmbr2 tu ada yang dari blog pakaian muslimah..bagusla dia kurangkan bergambar selfie utk elak fitnah..berhias la utk suami..itu lebih sebaik2nya..

      Delete
  2. lawak doe komen kau.sesuka hati je nak kata puan ni bongak/lebih berkuasa kehkehkeh.mana kau taw dalam hati dia ada perasaan macam tu?haha,ke kau jeles dengan kecantikan dia lol

    ReplyDelete
  3. Pasni jdi retis plk

    ReplyDelete
  4. Bwak lori pon skarang satu trip 3k der..smggu satu trip..klau sblan..pkir2 la sndiri..

    ReplyDelete
  5. hampa ingat bawak lori bodo ka..membe aku bawak lori income sebulan dekat 8k apadahal daripada jd doktor engineer apa semua..

    ReplyDelete