Kisah Benar Jaafar Onn Didakwa Sihir Azwan Ali Terbongkar

Kisah Benar Jaafar Onn Didakwa Sihir Azwan Ali Terbongkar | Pelakon terkenal, Jaafar Onn telah dihina dengan panggilan bapuk tua selain meyamakannya dengan anjing oleh segelintir artis sejak kebelakangan ini.

Kisah Benar Jaafar Onn Didakwa Sihir Azwan Ali Terbongkar

Namun, dia sedikti pun tidak terkesan dengan hinaan berkenaan bahkan sudah lali dengan pelbagai tohmahan sepanjang bergelar artis.

“Saya nak pesan di sini, saya ni orang tua. Bila nak cakap sesuatu, nak kata sesuatu, fikirkanlah dahulu kata-kata itu,” katanya.

Personaliti berkenaan dikatakan berbuat demikian selepas mengesyaki Jaafar Onn telah melakukan perbuatan syirik dengan menyihirnya.

Namun, personaliti berkenaan menafikan dia memuat naik status dan gambar Jaafar Onn sebaliknya mendakwa perbuatan itu dilakukan oleh pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab.

Tambah artis veteren itu, dia sudah lama tidak berurusan dengan personaliti berkenaan dan terkejut bagaimana boleh timbul isu kononnya dia menyihir individu tersebut.

“Apa tujuan saya nak sihirkan dia? Siapa dia? Saya tidak pernah ada apa-apa urusan dengan dia pun? Jadi perlukah menuduh saya sedemikian rupa. Saya bersumpah tidak melakukan perbuatan itu,” tambahnya lagi - Murai

0 Response to "Kisah Benar Jaafar Onn Didakwa Sihir Azwan Ali Terbongkar "

Post a Comment