Rumah Tangga Hanez Suraya Dilanda Masalah?


Baru-baru ini, Hanez Suraya memuat naik sekeping gambar di laman Instagram, mencetuskan tanda tanya, apakah pasangan itu sedang dilanda masalah?

Bagaimanapun, ketika dihubungi wartawan mStar Online, Hanez enggan memberikan sebarang komen mengenai perkara itu.


"Tiada komen. Sekarang saya sudah bergelar sebagai isteri orang dan adalah tidak elok untuk saya ulas tentang perkara itu secara terbuka. Isu dan kontroversi bukanlah perkar ayang baru dalam karier saya. Dari pengalaman yang lalu, saya tidak mahu cepat melatah dan lebih baik saya ambil sikap berdiam diri.

"Apa yang orang ingin katakan tentang rumah tangga kami, biarlah," katanya yang tegas enggan memberikan komen lanjut, bimbang akan disalah tafsir oleh pihak yang tidak bertanggungjawab yang akan menimbulkan masalah yang lain pula di kemudian hari.

Hanez Suraya kini dilaporkan telah hamil selama empat bulan. - THEHYPEMEDIA.COM

0 Response to "Rumah Tangga Hanez Suraya Dilanda Masalah?"

Post a Comment